سه نقطه ی اول تا ...

آخرین نظرات

آدما سه نفرن عایا ؟!!

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۰۲ ب.ظ

بسم الله

دونفرن شدیدا مراقبم هستن...

یه چیزی شبیه دفتر دارن که هر کاری میکنم شروع میکنن به نوشتن ...

یکیشون سمت راست...

یکیشون سمت چپ...

سمت راستیه سریع مینویسه کارامو....سمت چپیه یه چند ساعتی صبر میکنه بعد مینویسه...آدم ی جوری میشه بهشون فکر میکنه ...اصلا آدم احساس میکنه سه نفره ...

ول نمیکنن آدمو ...هر جا بری میان باهات...به خدا...

(به خاطر بیاورید ) هنگامی را که دو فرشته راست و چپ که ملازم انسانند اعمال او را دریافت میدارند.

انسان هیچ سخنی را به زبان نمیاورد مگر اینکه همان دم فرشته ای مراقب و آماده برای انجام ماموریت ( و ضبط آن ) است.(آیات 17 و 18 سوره قاف )

امام صادق علیه السلام : چه بسیار بنده ای که تصمیم به ( انجام ) گناهی میگیرد سپس به یاد این دو فرشته میفتد و خودداری میکند و میگوید پروردگارم مرا میبیند و فرشتگان حافظ اعمال نیز گواهی میدهند.

حکمت 477 : سخت ترین گناهان گناهی است که گناه کار آن را سبک شمارد .


نظرات  (۴۰)

  • رها پاک سرشت
  • سلام فتامل رو الان دارم انجام میدم=)
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    چه عالی ...موفق باشید !
  • نازنین روانبخش
  • خدا عاقبت مونو ختم بخیر کنه ...
    پاسخ:
    الهی آمین
  • سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
  • هیچ چیز مثل نماز بینی شیطان را به خاک نمی مالد و او را خوار نمی کند ،
     پس نماز بخوان و بینی شیطان را به خاک بمال .

    حضرت مهدی (عج)
    پاسخ:
    روایت عالی بودممنون
  • شهید عزیز مهدی عزیزی
  • بسم رب الشهدا و الصدیقین

    بسم رب حسین ع

    بسم رب زینب س

    و بسم رب مهدی عج

     

    سلام

    چقدر زیبا نوشتی واقعاً لذت بردم انشا... موفق و پایدار باشید

     

    شما را به خدا قسم ما را هم دعا کنید

    یا علی مدد.

    *************************************

     

    یا حسین جان

    بازم یکی دیگه به پا بوس شما اومد

    و بازم من بی سرو پا از قافله جا موندم ...

    داداش مهدی اول خودت سفر کردی  

    بعد شهید رضا کارگر و حالا هم شهیدان حاج اسماعیل حیدری و هادی باغبانی 

    ما منتظریما با معرفت

     

    http://shahid-mahdi-azizi.blogfa.com/

     

    پاسخ:
    سلام
    شماهم چقدر زیبا پیام تبلیغاتی وب فرستادید ...
    ....
  • ... خادم الزهرا
  • سلام
    عباس‌ها حریم تو را حفظ می‌کنند
    خمپاره گرچه صحن حرم را نشان گرفت...

    75 روز تا محرم...

    کلنا عباسک یا زینب...

    ارواحنا فداک یا زینب

    خوشحال میشم به وبلاگم بیاید

    التماس دعا

    مطالبتون زیباست
    منتظر شماره های بعدی هستم
    از مطالباتون استفاده میکنیم...
    اجرتون با حضرت زهرا
    پاسخ:
    یا زینب
    محتاجم به دعا

    دوچیز مدهوشم میکند:

    آبی آسمانی که میبینم و میدانم که نیست و خدایی که نمیبینم و میدانم که هست ...

    پاسخ:
    قشنگ بود ممنون
  • سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
  • دوست دارم جلو چشم کسی بد نشوید 

    از خیابان خدا با عجله رد نشوید
    روزها از پس هم رد شد و موعود رسید    

    روز مقبولی و تجدیدی و مردود رسید

    پاسخ:
    ...
    سلام
    بروزم
    یا علی...
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم

    سلام علیکم به روزم با:

    رفع غم و اضطراب در کلام امیرالمومنین(ع)

     

     

     

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
    سلام
    بروزیم
    پست شماره23شعری کوتاه و بسیار خواندنی از سید حمیدرضا برقعی از دست ندهید...
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • یک پسر مجرد
  • این مطلبت خوندم یاد یه خاطره ای افتادم:
    بچه که بودم، شیش هفت سالم بود، یادم میاد مادرم همیشه بهم میگفت دو تا فرشته روی شونه هات هستن و هر کار خوب و بدی بکنی مینویسن، بنده ی خدا مادرم اونقدراهم سواد قرآنی نداشت که بگم مثلاً فلان آیه رو حفظ بود یا فلان حدیث رو شنیده بود؛ اما انقدر برای تربیت بچه هاش اهمیت قائل بود که به وسیله ی همین هشدار کودکانه من رو از خیلی کارهای زشت باز بداره/
    + آدم یاد کارتون تام و جری میفته!! اونجا که دو تا فرشته خوب و بد روی شونه های تام و جری ظاهر میشدن! یکی با نیزه ی سه سر و شاخ های شیطانی و یکی با یک دایره ی مقدس و پرهای سفید رنگ :))
    پاسخ:
    خدا مادرتون رو براتون حفظ کنه...خوب میگفتن دیگه...
    چه حافظه ی پری دارین شما...یادهمه چی افتادین ...:)


    سلام
             نگاه، با چشم دل
                                     baran313.blog.ir
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • کــربــ بلایی محـــــبــــــــ
  • سلام  

    دست خودم نبود اگرعاشقت شدم
    باورنمی کنم! نه؛ مگرعاشقت شدم!؟
    سینی به دست رد شدم از نو نهالی ام
    در هیئت محل به نظر عاشقت شدم
    از سفره های نذری مادر شروع شد
    با عکسی از ضریح قمر عاشقت شدم
    سینه به سینه عشق تو را ارث برده ام
    من از دعای خیر پدر عاشقت شدم
    آقا زهیر دیگری امروز آمده
    دست مرا بگیرو ببر
    عاشقت شدم
    خون گریه می کنم ز فراق تو، حق بده
    من جای دل ز راه جگر عاشقت شدم
    برطالعم نوشته شده «عاشق الحسین»
    دست خودم نبود اگر عاشقت شدم

    بروزمـــــــــ * السلام علیک یا اباعبدالله *
    یازهرا کربــــ بلا انشاالله

    پاسخ:
    سلام لذت بردم شعر قشنگی بود
    ممنون
    خدمت میرسم
    سلام
    سفارش آیت الله بهجت درباره زیارت عاشورا
    www.monavar.net
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • پرستوی کانال کمیل
  • سلام ...خیلی قشنگ بود ...کمی ترسیدم از این دو نفر
    :(
    پاسخ:
    سلام
    ترس ؟ترس نداره که :)
    سلام


    زیبـــــــــــا  بود


    استفاده کردیم



    ــــــــــــــــــــــ
    خدا قوت..

    "افتخاری بد"
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • سیّدمیلاد موسوی
  • :/
    پاسخ:
    ...

  • یک پسر مجرد
  • این ساپورت لعنتی! (قسمت دوم)
    "آیا من مبتلا به بیماری توهم توطئه هستم که فکر میکنم خیلی سازمان دهی شده دارن این پوشش رو بین زنان ایرانی جا میندازن؟"
    پاسخ:
    خدمت میرسم
    نه خیر  توهم نیست

    سلام . خدا قوت .

    با چند مطلب پیرامون مراتب عقلانیت و ملاک نزدیکی به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف به روز هستم .

    (در ضمن با بخش جدید پوستر های ویژه نیز در خدمت شما هستیم )

    حتما مطالعه و تماشا بفرمایید .منتظر حضور گرمتان خواهیم بود .

    یا زهرا سلام الله علیها

    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
  • سیّدمیلاد موسوی
  • درود؛ این پانزدهم، شانزدهم، دهم، اول ..... اینا چیه؟
    به دیدگاهم سر برگ خوب برای نوشته، از نقطه قوت های یک وبلاگ هست.
    بدرود.
    پاسخ:
    سلام
    شنیدید میگن علیکم بالمتون لا بالحواشی ؟؟
    حالا شما کلا واسه نوشته هام نظر نمیذارین اونوقت...
    ممنون از نظرتون اینم شیوه ی منه دیگه شاید بعدا عوض شد ...اصلا شاید از پست بعد عنوان زدم !
    ممنون
    هر دوتا شون رو دوست دارم، اما راستی ه ی چیز ِ دیگه است .. /:
    پاسخ:
    بله خب راستیه یه چیز دیگس....
    الهی العفو
    پاسخ:
    العفو...
    سلام
    باچند طرح بروزیم.
    التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
    محتاجم
    انّ النّفس لامّارة بالســـوء الّا ما رحم ربّی...
    پاسخ:
    خدایا با فضل و رحمتت به حساب ما برس نه با عدلت که....
    بنده سمت چپ ی میخواد نیرو جدید استخدام کنه سمت راستی بندهخ خدا پشه میپرونه:|
    دونیم خط اول رو که خوندم یک لحظه فکر کردم مصاحبه حوزه است:|
    یا علی
    پاسخ:
    آره واقعا...من نگران سمت چپیم گاهی دلم براش میسوزه که چقد کارش زیاده ...
    مصاحبه حوزه ؟؟؟؟ نه بابا ...من کجا حوزه کجا!
    و ما هم....
    پاسخ:
    ...!
    جالب
    زیبا
    تلنگری ست این ها
    ب امید کارسازی

    یاحق
    پاسخ:
    ان شاالله کارساز باشه اول ازهمه برای خودم...
  • یعقوب کربلا
  • ممنون استفاده کردبم
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    استغفر الله 
    پاسخ:
    و اتوب الیه...
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    یه دفعه انگار یه سنگ زدن توسرم

    چه حسی داشت مطلبتون

    خدایا من و ببخش

    من روسیاه ،بی توجه ،بی ادب خدایا حقیقتا این مفهوم رو به قلبم بیانداز که

    تو همیشه همراه من هستی در هر آنی و لحظه ای

    وای یه حس خیلی عجیبی پیدا کردم

    وای بر من گناه کار که این گونه خودم را قانع میکنم ... خدایا مرا دمی به خودم وامگذار

    الهی العفو

    خدایا ما را در راه عمل به آنچه تو میپسندی زنده بدار و بمیران

     

    اجرتون باخدا

    یاعلی   انشاالله عاقبت بخیر بشید به حق مولا

    خداقوت(صلوات برای فرج)

    پاسخ:
    سلام
    وای بر من گناه کار....به یه سری گناها عادت کردیم...خیلی سخته...خیلی
    الهی آمین

  • جوان انقلابی
  • معلومه کارتون درسته ها که فرشته سمت راست داره تند تند خوبی هارو مینویسه :)

    برا من که چپیه خیلی کاریه!! :(
    پاسخ:
    من ؟؟؟ نه بابا
    کلی گفتم طبق روایت که فرشته سمت راست مربوط به نیکی ها هست و سریع ثبت میکنه ولی فرشته سمت چپ هفت ساعت صبر میکنه اگه توبه نکردیم بعد مینویسه...وگرنه برا منم سمت چپیه فعالتره :(
    قابل تامل بود
    مخصوصا حکمتش
    ممنون...
    پاسخ:
    حکمت ها بی نظیره ...حتما مطالعه کنید نهج البلاغه رو 

    مثل همیشه عالی بود .

    انشالا فرشته ی دست راســتت فرصتی برای استراحت نداشته باشه

    و فرشته ی دست چپــت چیزی برای نوشتن نداشته باشه ..

    تشکر از حضورت .

    پاسخ:
    همچنین فرشته های شما...!
    ممنون
  • سجاده ای که دلش آسمان می خواست...
  • سقف آرزوهایت را تا جائی بالا ببر که بتوانی چراغی به آن نصب کنی...
    پاسخ:
    زیبا بود
    ذو رحمة واسعه ...

    با سلام . 

    این رو شنیده بودم که فرشته سمت چپ تا چند ساعتی ، دست نگه می داره و ثبت و 

    تثبیت نمی کنه تا شاید انسان توبه کنه ، اما خدایش توبه کار هر کسی نیست ، خیلی 

    سخته . . . 

    کاش بتونیم ترک گناه کنیم . اگر کسی از ترس عظمت خداوند مرتکب گناهی نشه ، وعده قرآن براش محقق می شه .

    و لمن خاف مقام ربه جنتان ( الرحمن 46 ) : و هر کس از مقام پروردگارش بترسد ، دو

     بهشت نصیبش خواهد شد .

    ----------------------------------------------
    جواب دست و پا شکسته  این حقیر نسبت به فرمایشات حضرت مستطاب جنابعالی در صفحه مجازی بکاف قرار گرفت .




    پاسخ:
    سلام بله روایت هست تا هفت ساعت دست نگه میداره بعد مینویسه...درست میفرمایید
    ان شاالله عاقبت بخیر بشیم
    واقعا ممنون استفاده میکنم لطف کردید

    با سلام و احسن بر شما مروج راستین کلام حق و معیار عدل

    با مطلبی کوتاه به روز و مشتاق دیدن نظرات شما هستم تا با کلام جناب حضرت امیر سکان هدایت را به دستم دهید.

    در ضمن منتظر ادامه برنامه هستم.

    یاحق

    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید
    چشم خدمت میرسم
    ان شاالله چندروز دیگه برنامهی کامل رو میذارم
    سلام 
             عالی بود باز هم تلنگر 

    راستی بیا دل سنگی!!!
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
    دم همه ی فرشته های گل گرم که هیچ وقت ما رو تنها نمیذارن :)
    یا علی...
    پاسخ:
    تنها نمیذارن ماهم باید حواسمون باشه باگناهامون اونا رواذیت نکنیم
    زیبا تر از همیشه...
    پاسخ:
    ممنون لطف دارید
    زیبـــــــــــــــــــــاو آموزنــده بوذ
    پاسخ:
    لطف دارید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">