سه نقطه ی اول تا ...

آخرین نظرات

توفیق

چهارشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۲۶ ب.ظ

بسم الله

یه چند وقتیه آلرژی پیدا کردم به بعضی کلمات ...

مثلا طرف میگه توفیق نداشتم دلم میخواد همچین توفیقی نشونش بدم که ...

طرف 24 ساعته لم داده یه گوشه و هیچ حرکتی هم محض رضای خدا انجام نمیده بعد دم به دیقه میگه توفیق نداشتم ...

بنده توفیق نداشتم نماز جماعت شرکت کنم

توفیق خوندن قرآن نداشتم

توفیق رعایت حجاب نداشتم

و....

به خدا دیدم که میگما ...جدی میگم

آدم یاد اونایی میفته که زمان جنگ راه میرفتن میگفتن توفیق جبهه رفتن نداریم ...البته من که نبودم ولی شنیدم که میگفتن...

شما تنبلی رو بذار کنار ..اراده کن و یه بسم الله بگو مطمئن باش توفیق رو هم خدا میده ...

این شما که میگم خودمم هستما..اصلش با خودمم..انقد دوست دارم خودمو نصیحت کنم...

حکمت312: دل ها را روی آوردن و نشاط و پشت کردن و فراری است پس آنگاه که نشاط دارند آن را بر انجام مستحبات وادارید و آنگاه که پشت کرده و بی نشاط است به انجام واجبات قناعت کنید.

  • فرزند آدم

نظرات  (۱۹)

توفیق حاصل شد مجدد خدمت رسیدیم!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

پاسخ:
توفیق !
                                     :(Imam javad(PBUM
Expressing  unstable  plans eventuatesin their decey

...........
http://zareh.blog.ir/post/130
پاسخ:
خدمت میرسم
  • سفیررحمت ˙·٠•●♥
  • سلام علیکم
    من آماده آم برای توبیخ و تنبیه! :)
    ولی خدایی آدم گاهی وقتا توفیق بعضی کارا رو نداره ... قبول؟!
    مثلا من از صبح تا شب کار دارم و توفیق جنگ سایبری رو کمتر دارم... از طرفی کمتر می تونم به دوستان سر بزنم...
    یا تا همین آبان ماه کمتر توفیق مطالعه آزادِ درست و حسابی رو دارم...
    یا خیلی چیزای دیگه که نمیشه اینجا گفت...
    پاسخ:
    سلام علیکم
    بیشتر منظورم توفیق در امور معنوی بود راستش ..
    مثل همون مثال هایی که گفتم..
    ولی در مورد اینایی که شما فرمودید ...اولویت بندی و برنامه ریزی خیلی نتیجه خوبی داره ..گرچه بنده هم اهل برنامه ریزی نیستم خیلی !!
    ولی خدایی قبول کنید وقت خالی زیاد داریم ...مثلا سوار اتوبوس که میشیم میشه کتاب خوند...وقتی داریم راه میریم میشه ذکر گفت ..و خیلی چیزای دیگه ...
  • کــربــ بلایی محـب
  • سلامــ
    خداقوتـــ
    +
    حضرت محمد (ص) فرمودند : نشانه انسان صبور در سه چیز است :
    1-اینکه کسل نمیشود 2-دل تنگ نمیشود 3-از پروردگارش شکایت نمیکند ،
    چرا که وقتی کسل شود،حق را ضایع و تباه خواهد کرد،وهنگامی که دلتنگ شد ،سپاسگذاری نمیکند و وقتی که از پروردگارش شکایت کند ، گناه خواهد کرد. 
    التماس دعا
    یازهراکربــ بلا ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام
    ممنون  از نقل روایت
    محتاجم به دعا
    سلام 
    بسیار ساده و البته روان
    پاسخ:
    سلام
    هرچی ساده تر بهتر !
    دقیـــــــــــــــــــــــــقا...!!
    پاسخ:
    ....
    ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
    .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
    «`'•.¸.¤ ســــلام ، منتظر حضورتان هستم¤.¸.•'´»
    .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
    `'•.¸`'•.¸) ¸.•´
    پاسخ:
    سلام
    خدمت میرسم
    از تو حرکت از خدا برکت
    پاسخ:
    حق...
    گرچه اراده هست
     اما توفیق چیز دیگری است...

    توفیق همان خواست خداست...
    و در پایان
    گاهی اراده هست اما توفیق نیست.
    و مسئله این است...
    پاسخ:
    مطلب رو یه بار دیگه بخونید ....
    بنده هم نگفتم اراده همون توفیقه ...عرض کردم در خیلی از امور خودمون هم باید تلاش کنیم...
    اگر کسی بخواهد نماز هایش اول وقت باشد و از همه کارهایش دست بکشد و فقط به فکر نماز اول وقتش باشد به نظر شما خداوند متعال توفیق خواندن نماز اول وقت را از او میگیرد ؟
    مسئله اینه که عادت کردیم تنبلی کنیم و بی توجهی نسبت به خیلی از امور و بعد به راحتی بگیم توفیق نداشتیم یا قسمت نبود !!!
    بله ...!
    :))
    سلام
    با مطلب "ورود امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف ممنوع" به روزم

    پاسخ:
    :)
    خدمت میرسم

    بسیاااااااار عالیه وبتون

    برای استفاده ی بیشتر خودم و سایر عزیزان با اجازه لینکتون میکنم.

    پایدار باشید در پناه حق

    پاسخ:
    لطف دارید ...
    شماهم لینک میشید
    یاعلی
    سلام
    رفاقت به سبک حبیب «10»
    به روز شد

    یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    یاعلی
    به نکته ی به جا و خوبی اشاره کردید.
    ممنونم.
    پاسخ:
    لطف دارید ...
  • کنیز حضرت مادر(س)
  • سلام
    واقعا راست میگید ...
    چه قدر غفلت آخه ...
    ممنونم از حضورتون در وبلاگم.التماس دعا
    پاسخ:
    سلام
    محتاجم به دعا
    سلام
    آقا توفیق نداشتیم خدمت برسیم

    خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    سلام
    بله خب ....
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • دقیقاً عین همین حرفا رو هی توی گوش خودم میخونم.
    پاسخ:
    مثل من...
    سلام
    اره دقیقا یک مورد توی نظرم از دوستام افتاد ...
    نمیگم خودم زرنگم ولی بعضیها هم خیلی تنبلند
    در واقع زرنگی باعث توفیق میشه
    پاسخ:
    سلام
    تیکه کلام رایج خیلی هامونه
    اراده و توکل و عزم ...

    :)))

    ++
    پاسخ:
    ...

    عجبا بعد مدت ها!!

    توفیق ندارم یا همون توجیه!


    نظرت؟!

    همون نابرده رنج گنج میسر نمیشود نسیت ب نظرت؟

    پاسخ:
    توفیق نوشتن نداشتم :)
    دقیقا ...همون توجیه...
    نظرم مثبته...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">