سه نقطه ی اول تا ...

آخرین نظرات

به خود آ

پنجشنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۱۲ ب.ظ

بسم الله

انگار کن تحت کارگردانی مسئول هیئت موظفی دست هات را به سمت بالا بگیری ، سعی کنی اشکی بریزی و بر زبان ذکر الهی العفو و خدایا توبه را جاری کنی ...در طول مراسم هم همه اش با خدا عهد ببندی که دیگر مرا طوری دیگر خواهی دید خدا جان ...رحم کن به این بنده ی سراپا تقصیر ذلیل ضعیف ...

خیلی شیک و مجلسی مراسم را اجرا کنی ...تمام که شد بیایی بیرون و دوباره روز از نو ...

انگار نه انگار اتفاقی افتاده ...انگار فقط رفتی گریه هات را بکنی ، خالی که شدی ، دلت که باز شد بیایی و بروی سراغ کارو بارت ...یادت برود دلت باز شده که پر از خدایش کنی ...

این حال و روز من ...اما ...

درست اومد کنار من نشست ، بدحجاب بود ...داشتم نگاش میکردمو غصه میخوردم برای وضع حجابش ...

این سری هم نشسته بودم محدوده ی همیشگی خودم که دیدم اومد ...متفاوت اومد ...نقص ظاهریش رو برطرف کرده بود ...با حجاب کامل اومد ...

مثل اینکه او جدی گرفت توبه اش را ...دفعه ی پیش مراسم اجرا نکرد ...با اخلاص گفت الهی العفو ...خدایا توبه ...

+آیا مردم را به نیکی دعوت میکنید اما خودتان را فراموش مینمایید ؟ با اینکه شما کتاب ( آسمانی ) را میخوانید ؟ آیا نمی اندیشید ؟؟! 44 بقره

+موانع تا نگردانی ز خود دور                    درون خانه ی دل نایدت نور

+ پروردگارا ! بیا و سرپرستی دلم را به عهده بگیر ...

قسمتی از خطبه76: خدا رحمت کند کسی را که از گناهان خود بترسد ...عمل نیکو انجام دهد ، ذخیره ای برای آخرت فراهم آورد ...با خواسته های دل مبارزه کند و استقامت را مرکب نجات خود قرار دهد ...چند روز زندگی دنیا را غنیمت شمارد و پیش از آنکه مرگ او فرا رسد خود را آماده سازد ...

  • فرزند آدم

نظرات  (۲۲)

  • .•.✿.دلآنهـ هآی انتـظآر.✿.•.
  •  
    می ترسم
    روزی که بیـایی
    قلبم
    به احترامت بایستد . . .


    [اللهم عجل لولیک الفرج]

    پاسخ:
    ...
    اللهم عجل لفرج مولانا ...
    دل را ز شرار عشق سوزاند علی؛
    یک عمر غریب شهر خود ماند علی؛
    وقتی که شکافت فرق او در محراب؛
    گفتند مگر نماز می خواند علی؛
    شهادت حضرت علی(ع) بر شیعیان عالم تسلیت باد
    پاسخ:
    تسلیت..
    توصیف فوق العاده زیبایی بود
    دردیه ک متاسفانه اکثر ماها بهش گرفتاریم
    تشکر
    پاسخ:
    لطف دارید...
    زیبا که چه عرض کنم ...
    بله...

    سلام. چقد حرفای منو زدید! که میخوام بگم ولی نمیتونم.

    پاسخ:
    سلام
    :)
    تقدیر زشت امروز زمین، آن هنگام رقم خورد که شمشیر ظلم برفرق عدالت فرود آمد! پروردگارا به حق فرق شکافته علی (ع) ، در این شبهای قدر ، تقدیر شوم زمین را تغییر ده . آمین
    پاسخ:
    الهی آمین
    سلام
    خداقوت
    +
    لای دعاهای این شبها اسم مرا  به زور  هم که شده جادهید!
    پاسخ:
    سلام
    محتاجم به دعا
    سلام
    دوستان به نیت پیروزی مسلمانان در برابر تروریست ها و دشمنان
     
    اسلام و تشیع ختم سوره مبارکه فتح رو داریم...
     
    عزیزانی که مایل اند در این کار خیر شریک بشن لطفا اعلام کنن
     
    همراه با تعداد...
     
    برای اسونی کار هم متن سوره مبارکه فتح و هم لینک صوتی قرار داده شده
     
    ب امید پیروزی حق
     
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    یاعلی
    کاش بیدار می شدیم
    پاسخ:
    باید بیدار شیم...
    روزمرگی ها
    گاهی کار رو خراب می کنه
    این میشه که به خود اومدن از یاد میره
    پاسخ:
    بله غرقش که بشیم کار خراب میشه
    سلام
     میلاد کریم اهل بیت بر شما مبارک.پیشکشی ما به صاحب این خانه....

     امام حسن مجتبی علیه السلام می فرمایند:

    «بَینَ الْحَقِّ وَ الْباطِلِ أَرْبَعُ أَصابِعَ، ما رَأَیتَ بِعَینَیکَ فَهُوَ الْحَقُّ وَ قَدْ تَسْمَعُ بِأُذُنَیکَ باطِلاً کَثیرًا.»

    بین حقّ و باطل به اندازه چهار انگشت فاصله است، آنچه با چشمت بینى حقّ است و چه بسا با گوش خود سخن باطل بسیارى را بشنوى.

    تحف العقول ص 229

      و معرفی کتاب:

    ......حاء سین نون.....

    http://zareh.blog.ir/post/479
    پاسخ:
    سلام
    برشماهم مبارک
    خدمت میرسم
    بازم سلام...
    اخـــــــــــــــــــــــــی قلبون امام صادق برم چقدا جیگرهههههههه
    اینو نمیگفتم دق میکردماااااااااا....
    چقد قشنگ بود روایت این جناب خادم الزهرا...
    پاسخ:
    چه باادب شدی هی سلام میدی
    علیک سلام
    بله قشنگ بود...
    ولی آدما تو برزخ خیلی تنهان ...ینی خودشون و اعمالشون
    فرق برزخ با قیامت تو اینه که شفاعت تو برزخ نیست ...
    حالا اینکه چند هزار سال و چ جوری قراره عذاب بشیم خدامیدونه!! اگه کارمونم درست باشه که برزخم میشه گل و بلبل
    اینو بذار کنار رحمت گسترده ی خدا
    خوف و رجا ...
    غفور رحیم ...عذاب الیم...رحمان الرحیم ...شدید الحساب ...
    منبرو داشتی ؟؟؟؟؟؟:))))
    سلام...
    اخ جووووووووووووووووووون اول شدم اول اول اول جایزه چی دارم؟؟؟
    هر ادمی دردی داره که برا خودش خیلی بزرگه خدا دارد هرکسو اندازه کاسه صبرش میده برا همینم من به کسی نمیگم بی درد اون بی دردی هم که گفتم منظورم این بود از نوع درد من نچشیدن...
    اس ام اس ات هم فوق العاده بواد جوابی  نداشتم براش بدم...
    پاسخ:
    سلام
    واس نظرات اول شدی ؟ این ذوق داره ؟ جاییزه هم میخوای ؟آبنبات چوبی خوبه ؟
    این کاسه صبرو خوب اومدی...
    فوق العاده ای از خودته...:)
  • فرزند آدم
  • همنامی باشما ناخودآگاه مرا به اینجا کشاند و الان مجذوب وبلاگتان هستم ومشتاق خواندن مطالب......

    حضورتان در کارهای خیر پایدار

     

    پاسخ:
    تو این وب چند تا همنام پیدا کردم :)
    من اسمم رو از احادیث قدسی انتخاب کردم ...خداوند مدام ما را خطاب قرار میدهد که ای فرزند آدم ........
    لطف دارید ..
    ممنون
  • پسر انسان
  •  باید بسازیم خودمان را.
    جدیت کنید که این جهاد سازندگی را از خودتان شروع کنید.
    وقتی از خودتان شروع کردید،
    هر کاری بکنید،
    این کاری است الهی.
    حضرت امام خمینی
    پاسخ:
    رسول خدا ص :قوی و استوار آن کسی است که بر نفس خویش غلبه کند ...
  • ... خادم الزهرا
  • سلام

    به امام صادق (ع) عرض کردند آقاجان اگر شیعه ای از شما گنه کار باشد موقع عذاب وسوزاندن اون مومن در اون دنیا باعث خوشحالی دشمنان شما می شود وآبروی شما می رود .امام صادق(ع) فرمودند ما در همین دنیا به شیعیان کمک می کنیم که توبه کنند
    گفتند آقاجان اگه گناهاش زیاد بود چی امام صادق(ع)فرمودند موقع جون دادن عزراییل بر او سخت میگیره تا گناهاش پاک بشه گفتند آقاجان اگه گناهاش خیلی بیشتر از اینها باشد چی. آقا فرمودند اینقدر تو برزخ نگه داشته میشه تا بخشیده بشه گفتند یابن رسول الله(ص) اگه باز هم گناهانش بیشتر از این حرفها بود اون موقع چی. راوی میگه در این لحظه دیدم امام صادق عصبانی شدند و دو زانو نشستند و فرمودند به کوری چشم دشمنان دستشو می گیریم وارد بهشت میکنیم

    . سند :بحارالانوارجلد93صحفه 373


    حاجی
    ماحیات دلمان بسته به اشک است و حسین ...
    دعا کنید ثابت قدم باشیم

    پاسخ:
    سلام
    ممنون از روایت...
    بله اهل بیت  دستگیر ما هستن ولی در کنار این روایات باید روایات دیگه هم خونده بشه مثل اونکه امام صادق میفرمایند کاهل نماز مورد شفاعت ما قرار نمیگیره یا...
    در واقع خوف و رجا ...
    اشک بر حسین که قطعا صیغل دهنده روح است ...همیشه باید باشه...
    ان شاالله اعمالمون رو درست کنیم واونوقت چشم امید به شفاعت هم داشته باشیم ...
    شماهم دعا بفرمایید
    سلام تغییرات عالیه

    پست تون هم جالب بود موفق باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    سلامت باشید
     اما اینم در نظر بگیر ک اون پس گردنی ای ک خیلی طالبش هستی همچین بی درد بی درد هم نیستا!!
    پاسخ:
    از دست تو صدرااااااااا............
    کشیدم بعضی وقتا .....درد این پس گردنیا رومیگم ...شاید جا زدم ....
    دعام کن ...
    سلام
    ابتلا به تذکرات در متن شاید جز مشغولیات ذهنی اکثر افرادی باشه که دین مدار هستند یا لااقل دین جز ارکان اساسی زندگیشون باشد هرچند بهش بی توجه یا کم توجه باشند اینکه اون جوون با یه توبه محکم و یه تلنگر با حجاب شد خوبه اما شما اون حجابو داری برای رفتن به پله های بالاتر شاید به چیزی فراتر از اون تلنگر نیاز باشه چیزی در حد یک پس گردنی خودتو دسته کم نگیر
    والعاقبة للمتقین

    پاسخ:
    سلام
    ابتلا ...بله درگیریم همه ...
    پس گردنی رو دعا کنید زودتر قسمت شه ..
    البته اگه من حرکتی نکنم و به خدا هی بگم چرا اخه تلنگرایجاد نمیشه این خب نتیجه بخش نیست ...
    در کل باید ازون دختره یاد بگیرم سبقت بگیرم ..السابقون السابقون ....
    ه امید امده ام خانه خرابم نکنی
    همه کردند جوابم تو جوابم نکنی

    بار ها آمدم و باز مرا بخشیدی
    با کلام برو این بار خطابم نکنی

    همه هستی من این قطره اشک است خدا
    وای اگر رحم بر این چشم پرآبم نکنی

    به ثوابی که ندارم چه امید ی بندم
    آب چون نیست طلبکار سرابم نکنی

    ابرویم همه این است شدم عبد حسین
    وای اگر نوکر این خانه حسابم نکنی

    پاسخ:
    وای اگر نوکر این خانه حسابم نکنی....
    زیبا بود ممنون
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • و اینکه چ عجب شما اومدی این طرفا ...
    این قالب بهتر میباشد
    پاسخ:
    :)
    تنبلم دیگه چه کنم ...
    بعله خودمم از قبلی خسته شدم ...هرچندکلا این قالبای بیان دیکتاتوریه و فقط میتونی از قالبای خودش استفاده کنی :(
    مخصوصا اگه هنرو حوصله تغییر هدرم نداشته باشی ...

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • عالی بود ...
    دلم هیئت میخواد از نوع خوبش (البته هیئت همه اش خوبِ مهم خودِ آدمِ) شایدم من اشتباه میکنم ...
    اگه آدم نره و الهی العفو بگه بار سنگین قبلیش لهِش میکنه ولی سبک که شدی لااقل گناه از اون به بعدت رو میخوای بکشی 

    ب نظرم حتماً حتماً تاثیر داره ...(قابل توجه مریم)
    پاسخ:
    آره خیلی خوبه...
    قطعا تاثیر گزاره ...مخصوصا اگه مداوم باشه ...ینی اگه ادم یکی مدام براش از خوف و رجا بگه بعدم ذکر اهلبیت باشه و مراسم مناجات و خلوت باخدا ..این وسط بلاخره یه تلنگری پیش میاد ...
    البته در کنارش خود آدمم مهمه که یه عهد درست حسابی ببنده ...
    این وسط یکی هم مثل من هست که عهد شکنم هست ولی به نظرم وقتی عهده شکست اتفاقا باید آدم بیشتر تلاش کنه که آدم باشه....اینجوریه که کارساز میشه...

    سلام...
    نه انگار این قشنگ بود...
    اتفاقا ازونجایی که من همیشه برعکس عمل میکنم پریشب داشتم ساعت 3 مراسم حاج منصور رو از تلویزیون میدیدم با خودم گفتم منکه ادم نمیشم اصن برا چی برم؟؟؟برم که خودمو مسخره کنم یا زبونم لال خدارو...
    نمیدونم دودلم یا تا شبای احیا ادم میشم یا اگه نشم دیگه تو مراسما شرکت نمیکنم...
    والا بدون اینکه خودمون بخایم فعلا هر چی دستو پا میزنیم به خدا نزدیک تر شیم ی سری اتفاقات هی دور تر و دورترمون میکنه...
    هعـــــــــــــی خــــــــــــــــــــــــــداااااااااااااااااا...
    فقط خدا بهم رحم کنه که دارم تو بد چاهی غرق میشم...
    التماس دعا...
    پاسخ:
    سلام عزیزم...
    چه عجب تو یه تعریف کردی :)))الان لپام ذوق کرد ینی :)
    پست بعدی ی چیزی میذارم حتما بخون...کلا این چن روزه من انقدر به تو فکر کردما .............
    رفتن به این مراسما دل آدمو صیغل میده نباید نرفت ....اگه نری بدتره که...ادم باید بره تا تحول ایجاد شه...شاید یهو یه چیزی شد ....
    تو دست و پات رو بزن مطمئن باش جواب میگیری ....انقدرم مشکلات رو بزرگ نکن واسه خودت....
    خدا خیلی مهربونه .....هر چی بدیه از خود ماست...
    الان نگی دارم شعار میدم چون غم ندارما....که اگه بگی قبول ندارم .....
    محتاجم به دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">